Het Oisterwijkse gilde Sint-Sebastiaan is begin 15de eeuw ontstaan.
Begin 1900 is het gilde ingeslapen, maar in 1951 is het weer actief geworden. Momenteel telt Sint-Sebastiaan ongeveer twintig leden. Peter van Loon is de eerste keizer van het gilde. De gildeleden schieten met de handboog op doel en wip. Het gildeterrein ligt aan de rand van het Oisterwijkse dorpscentrum. Voor meer informatie: www.sintsebastiaanoisterwijk.nl
Het goed onderhouden van ons clubgebouw is belangrijk met name aangezien deze ook alweer wat verouderd is. Ook het goed onderhouden van onze schietruimte is belangrijk zodat onze schutters hier droog en veilig kunnen blijven schieten. Waar nodig willen we reparaties en ook schilderwerkzaamheden uitvoeren waarbij een bijdrage zeer welkom is.