GILDE SINT SEBASTIAAN TE OISTERWIJK

Het Oisterwijkse gilde Sint-Sebastiaan is begin 15de eeuw ontstaan.
Begin 1900 is het gilde ingeslapen, maar in 1951 is het weer actief geworden. Momenteel telt Sint-Sebastiaan ongeveer twintig leden. Peter van Loon is de eerste keizer van het gilde. De gildeleden schieten met de handboog op doel en wip. Het gildeterrein ligt aan de rand van het Oisterwijkse dorpscentrum. Voor meer informatie: www.sintsebastiaanoisterwijk.nl

Ons doel

Het goed onderhouden van ons clubgebouw is belangrijk met name aangezien deze ook alweer wat verouderd is. Ook het goed onderhouden van onze schietruimte is belangrijk zodat onze schutters hier droog en veilig kunnen blijven schieten. Waar nodig willen we reparaties en ook schilderwerkzaamheden uitvoeren waarbij een bijdrage zeer welkom is.

Versterken Lokale Leefomgeving

Vergelijkbare clubs

Ook wij gebruiken cookies

Rabobank gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website en app. Zo verzamelen wij en derde partijen (persoons)gegevens over je bezoek. Dit om jou een zo persoonlijk mogelijk aanbod te kunnen doen. Klik je op 'Accepteren' dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies en vergelijkbare technieken. Wil je dit niet? Klik dan op 'Weigeren'. We plaatsen dan slechts cookies die zorgen voor een goed werkende website en app.

Meer informatie over cookies of je keuze aanpassen?
 
Haal het meeste uit onze website, app én websites van derden, met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt gedeeld met Rabobank en derden die cookies plaatsen.
Haal het meeste uit onze website en app met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt alleen met Rabobank gedeeld.
Voor een goedwerkende website en app worden alleen functionele en analytische cookies geplaatst.