Ondernemers, gemeente en vastgoed bouwen als partijen samen aan een toekomstbestendig, economisch vitaal en kwalitatief hoogwaardig centrum. Onze doelstelling is om de positie van het centrum van Oisterwijk in relatie tot concurrerende plaatsen continu te verbeteren. Wij staan voor een centrum in een groene gemeente dat bereikbaar, veilig en gastvrij is om te verblijven. Ondernemen, wonen, werken, cultuur en recreƫren worden in samenhang benaderd. Wij vormen een platform om krachten te bundelen
We gaan de gelden gebruiken voor bestedingen bij het evenement WinterglO'w in december. Artiesten, scholieren, muziek- en dansgroepen uit Oisterwijk. Alle toegang is gratis evenals de grote lampionnenoptocht met de kerstman en artiesten in het bijzonder. Uit eerdere edities is gebleken dat dit evenement is uitgegroeid tot het grootste van het jaar in het centrum. Om het te kunnen garanderen is het grote aantal sponsoren en weldoeners net niet toereikend geworden i.v.m. gestegen kosten en regels.