Ons koor is opgericht in november 1946 als gemengd zangkoor
We bestaan dus bijna 80 jaar
In 20 17 hebben de mannen ons vaarwel gezegd, en zijn we door gegaan als een 3 stemmig vrouwenkoor
Elk jaar geven we een op treden voor onze dorpsgenoten en daar buiten.
Ook met de Kerstdagen stellen we om de 2 jaar een kerstprogramma samen
We gaan we regelmatig naar Zorgcentra"s om de bewoners een gezellige middag te bezorgen
Dit jaar in november bestaat ons koor "Sjongnocht"80 jaar
Dit willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan en willen hier een feestelijk tintje aan geven
En als aanvulling van ons optreden gaan we een muziekgroep e.a. uitnodigen
Dit alles gaat gepaard met extra kosten
een financiele bijdrage voor dit feestelijk gebeuren zou
zeer wenselijk zijn
Hopenlijk heb ik bij dezen U de nodige informatie verstrekt