Wij zijn een muziekvereniging met 75 leden. We hebben een zogenaamd talent orkest ( Borker Talent Orkest)bestaande uit 25 leden die net gestart zijn met muziek maken en een Groot harmonie Orkest bestaande uit 50 leden die al jaren met elkaar muziek maken. We treden ieder jaar op in het dorp bijv op 4 mei, bij evenementen die in het dorp plaatsvinden en we geven twee keer per jaar een concert in Westerbork.
Voor het nieuw talent orkest en het groot orkest is regelmatig onderhoud van de instrumenten nodig. Daarnaast is het werven van nieuwe leden belangrijk om het orkest te verjongen. Muziek in het dorp houden is een groot goed zeker bij speciale gelegenheden. Daarom is het belangrijk om regelmatig in het dorp te kunnen spelen en mensen enthousiast te kunnen maken om zelf een muziekinstrument te gaan bespelen en lid te worden van het orkest.