Bromfiets oldtimerclub "de Reutel" is een vereniging van liefhebbers van oude bromfietsen van zo'n 30 jaar of ouder. De doelstelling van deze club is het behouden en restaureren van oude bromfietsen en fietsen met hulpmotoren, het rijden op en rijdend houden van deze voertuigen. Dit doen we onder andere door het rijden van toertochten en door het uitgeven van dit clubblad (4x per jaar). Gezelligheid staat bij de club ook zeker in het middelpunt.
De club is opgericht op 27 april 1993.
Voor onze beursstand zijn we nog een paar stoeltjes nodig, zodat de leden van de club die er vrijwillig de hele dag doorbrengen fatsoenlijk kunnen zitten en eventueel bezoek ook. Er zijn nog een aantal randzaken nodig, zoals een vlag met logo.
Een financiƫle steun in de rug.