DE REUTEL

Bromfiets oldtimerclub "de Reutel" is een vereniging van liefhebbers van oude bromfietsen van zo'n 30 jaar of ouder. De doelstelling van deze club is het behouden en restaureren van oude bromfietsen en fietsen met hulpmotoren, het rijden op en rijdend houden van deze voertuigen. Dit doen we onder andere door het rijden van toertochten en door het uitgeven van dit clubblad (4x per jaar). Gezelligheid staat bij de club ook zeker in het middelpunt.
De club is opgericht op 27 april 1993.

Ons doel

Voor onze beursstand zijn we nog een paar stoeltjes nodig, zodat de leden van de club die er vrijwillig de hele dag doorbrengen fatsoenlijk kunnen zitten en eventueel bezoek ook. Er zijn nog een aantal randzaken nodig, zoals een vlag met logo.

Versterken Lokale Leefomgeving

Vorig jaar

Een financiƫle steun in de rug.

Doel behaald

Vergelijkbare clubs

Ook wij gebruiken cookies

Rabobank gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website en app. Zo verzamelen wij en derde partijen (persoons)gegevens over je bezoek. Dit om jou een zo persoonlijk mogelijk aanbod te kunnen doen. Klik je op 'Accepteren' dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies en vergelijkbare technieken. Wil je dit niet? Klik dan op 'Weigeren'. We plaatsen dan slechts cookies die zorgen voor een goed werkende website en app.

Meer informatie over cookies of je keuze aanpassen?
 
Haal het meeste uit onze website, app én websites van derden, met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt gedeeld met Rabobank en derden die cookies plaatsen.
Haal het meeste uit onze website en app met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt alleen met Rabobank gedeeld.
Voor een goedwerkende website en app worden alleen functionele en analytische cookies geplaatst.