KoorBisNis uit Anna Paulowna is een enthousiast koor met 60 leden en een live combo. Onder leiding van dirigent Gaby de Goede brengen wij een breed repertoire: van pop tot klassiek. Met onze optredens zorgen we voor verbinding, gezelligheid en muzikale beleving in de regio. Op donderdagavond repeteert het koor in de Samenvaartkerk in Anna Paulowna.
Om onze optredens nog mooier te laten klinken, sparen wij voor nieuwe geluidsboxen voor onze muziekinstallatie en een nieuw drumstel. Goede apparatuur is onmisbaar voor de kwaliteit van onze concerten en optredens. Met jullie stem help je KoorBisNis om muziek te blijven maken en het publiek te laten genieten van een prachtig geluid.