Een bruisende en vitale muziekvereniging die met 4 muzikale onderdelen muzikaal sterk is vertegenwoordigd in de Noordkop. De vereniging biedt ontspanning en muzikale vorming en ontwikkeling voor mensen van 8 tot 80. Muziek maken stimuleert de hersenen en ons verenigingingsleven stimuleert organisatie, communicatie, samenwerking en het gesproken woord (in plaats van beeldschermen en mobieltjes).
We proberen elk jaar stappen te ondernemen om ons lokaal duurzamer te maken. Op ons wensenlijstje staan twee warmtepompen voor onze ruimtes zodat we bij voorkeur van het gas kunnen.