IJsclub Oost is een vereniging die een ijsbaan beheert en bij vorst schaatspret voor iedereen mogelijk wil maken.
De verlichting van de ijsbaan is aan vernieuwing toe. En omdat de winters tegenwoordig minder streng zijn willen we voor de kinderen een krabbelbaan gaan realiseren, waar ook op geschaatst kan worden als het niet vriest!