Wij organiseren om het jaar een musical in dorpshuis "Veerburg" in Anna Paulowna. Dit najaar spelen wij van 24 oktober tot 21 november de muscial "Ciske de rat"
De geluidsinstallatie is in het verleden met een andere club gedeeld. Door groei van beide willen wij nu een eigen installatie aanschaffen.