De Schager Bridgeclub is een oktober 2021 opgericht uit een samengaan van drie bridgeclubs; Never down, Bridgeclub Schagen en Hoep Zuid. Wij bridgen van september t/m april op woensdagavond en vrijdagmiddag in het WeeGee clubgebouw. Bridge heeft door vergrijzing een terugloop in het aantal leden. Er zit momenteel weer een stijgende lijn in, mede door het geven van bridgelessen in Schagen.
De bridgeavonden worden ingedeeld met het bridgeprogramma Bridge-it, hiervoor wordt gebruik gemaakt van een club laptop. De laptop is na vele jaren van gebruik zwaar verouderd en moet vervangen worden. We hopen dat de opbrengst van Rabo ClubSupport hier een mooie bijdrage aan kan leveren.