Wij zijn een actieve jeu de boulesvereniging met circa 60 leden en 16 speelvelden. We spelen 3 x per week en de contributie proberen we op een laag peil te houden. We houden ieder jaar een inwonertoernooi en spelen dan voor een goed doel. Dat is dit jaar de evenementencommissie Wieringerwaard. Ook die zijn nodig om het dorp levendig te houden.
Het onderhoud van ons complex is nodig om alles er goed uit te laten zien door middel van bomen en planten. Iedere maandag staan er 5 vrijwilliger klaar om alles op orde te houden. Er wordt dan schoongemaakt en de bomen en banen worden bij gehouden. Ook hebben we daar gereedschap en machines voor nodig die na gebruik ook op hun beurt weer moeten worden onderhouden.
We hebben vorig jaar ook een grote Party tent aangeschaft als zonwering en regenbestendig.