Een volkstuinvereniging van ongeveer 80 leden die zich in het algemeen bezighouden met het bewerken van grond. De één doet het voor het telen van groente en fruit en de ander is druk met bloemen en het onderhouden van een grasmat. Hoe dan ook, het zijn buitenmensen met liefde voor wat groeit en bloeit.
Het clubgebouw is altijd beschikbaar als toiletgebouw. Op zaterdag wordt er koffie geschonken en verder zijn er in de loop van het jaar diverse avondactiviteiten. Het gebouw is tweedehands aangekocht en in de jaren 90 geplaatst. Het onderhoud is aardig gelukt, echter op gebied van verduurzaming valt er nog veel te winnen. Er zijn zelfs nog ramen met enkel glas.