Bij badmintonclub Veerkracht willen wij badmintonnen voor iedereen mogelijk maken. Jong en oud is welkom. Lekker sporten en gezellig samen zijn.
Onze maandagmorgen is speciaal voor ouderen. Zij zijn dan sociaal en sportief bezig. Eerst lekker bewegen en daarna gezamenlijk aan de koffie!