Wij zijn een mannenkoor, ontstaan uit een voormalig shantykoor. We hebben ongeveer 20 leden en we worden begeleid door twee gitaristen en een accordeonist. Onze dirigent is Renske Hiemstra. Het repertoire is heel breed. We zingen meerstemmig in allerlei talen, waarbij zingen in het Fries onze voorkeur heeft. De vereniging bestaat dit jaar 30 jaar. We zijn bezig met de voorbereidingen voor een jubileumconcert in november. Vanwege corona konden we ons 25-jarig bestaan niet vieren.
We beschikken niet over een eigen geluidsinstallatie. Inmiddels wordt dit als een gemis ervaren. Vooral bij solozang blijkt versterking hard nodig. We oefenen nu vaak met geleend materiaal, maar dat werkt letterlijk en figuurlijk niet goed. Een bijdrage in de kosten zou erg welkom zijn.