Wij zijn een IJsvereniging in Goutum met ca. 600 leden. Wij als vrijwilligers staan dag en nacht klaar om, wanneer er kan op ijs is, de ijsbaan pico bello in orde te brengen zodat er heerlijk op geschaatst kan worden. Gedurende het jaar wordt her gras op de baan regelmatig gemaaid en er wordt onderhoudt gepleegd aan het ijsbaangebouw en aan de materialen. Ik als Penningmeester hou wekelijks de administratie bij. In de zomer staan er op het terrein goaltjes en een basketbalpaal voor de kinderen.
Wij willen de opbrengst graag gebruiken voor het onderhoud van het ijsclubgebouw, bijv. schilderwerkzaamheden, onderhoud vlonder en onderhoud van de maaimachines. Ook gebruiken we rollators met ijzers eronder voor de kleintjes. Deze moeten ook onderhouden worden.