Wij zijn een vereniging met vrouwen die elkaar ontmoeten, activiteiten met elkaar ondernemen. O.a. avonden met een spreker, muziek i.d.
Fietsen, cultureel, handwerken, dansen enz.
Het bestedingsdoel is een kopje koffie met iets lekkers, een drankje voor de leden. Als er nog geld over is een bittergarnituur bij het drankje.