GITAARVERENIGING ANCORA

Wij zijn Gitaarvereniging Ancora, een gezellige groep muzikanten die op dinsdagavond repeteert in de Loop’r in Olland. Ons motto: "Samen gezellig gitaarmuziek maken, aangevuld met zang voor jong en oud." We spelen een breed repertoire met muziek uit alle tijden en genres, en treden ook geregeld op.

Ons doel

Wij doen evenals in 2025 mee aan de Rabobank Clubactie om te sparen voor de aanschaf van nieuwe geluidsapparatuur voor onze repetities en optredens. De microfoons en box die we nu gebruiken voor zang zijn aan vervanging toe. Omdat het opgehaalde bedrag in 2025 ontoereikend was en we onze contributie laag willen houden zodat deelname voor iedereen mogelijk blijft, hopen we dit jaar ook een mooi bedrag op te halen om dit doel toch te kunnen realiseren.

Versterken Lokale Leefomgeving

Vergelijkbare clubs

Ook wij gebruiken cookies

Rabobank gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website en app. Zo verzamelen wij en derde partijen (persoons)gegevens over je bezoek. Dit om jou een zo persoonlijk mogelijk aanbod te kunnen doen. Klik je op 'Accepteren' dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies en vergelijkbare technieken. Wil je dit niet? Klik dan op 'Weigeren'. We plaatsen dan slechts cookies die zorgen voor een goed werkende website en app.

Meer informatie over cookies of je keuze aanpassen?
 
Haal het meeste uit onze website, app én websites van derden, met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt gedeeld met Rabobank en derden die cookies plaatsen.
Haal het meeste uit onze website en app met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt alleen met Rabobank gedeeld.
Voor een goedwerkende website en app worden alleen functionele en analytische cookies geplaatst.