Koor Vivace bestaat uit een groep enthousiaste mensen die al vele jaren plezier beleven aan zingen. Wij zingen regelmatig een viering in onze Zijtaartse kerk. Daarnaast treden we ook op bij ander gelegenheden, zoals bij Eckartdal.
We repeteren wekelijks onder leiding van onze dirigent Margre van Gestel op donderdagavond in ons dorpshuis.
We hebben begeleiding van ons eigen combo waar we erg blij mee zijn.
In december hebben we weer ons kerstconcert, samen met gitaarclub Pizzicato in de kerk in Zijtaart.
Verder willen we de bijdrage besteden aan de aanschaf van nieuwe bladmuziek.
We hebben ons 30 jarig bestaan op een leuke manier kunnen vieren, samen met de mensen uit Zijtaart.