Wij zijn scouting Keent-Moesel, actief sinds 1945. Sinds 2010 hebben wij ons eigen Scoutcentrum "de Boshoek" aan de Altweerterkapelstraat , op een prachtig bosrijk perceel.
Hier kunnen onze Bevers ( 5-7 jaar) Welpen( 7 t/m 11 jaar) Scouts (11 t/m 15 jaar) Explorers (15 t/m 17 jaar) en Pivo's (17 t/m 21 jaar) hun energie kwijt.
Kom je ook eens kijken? op onze website www.scoutingkeentmoesel.nl vind je alle informatie.
Wij willen de bijdrage van de Rabo ClubSupport graag gebruiken voor de aanschaf van nieuwe Shelters en andere materialen die we tijdens onze weekends, zomerkampen en activiteiten kunnen gebruiken. Onze huidige Shelters zijn aan vervanging toe.