Wij zijn een handbalvereniging uit Zieuwent, maar spelen tijdelijk thuiswedstrijden in de Barkenkamp in Groenlo. Momenteel heeft onze vereniging 4 damessenioren teams en 4 jeugdteams.
Het team van Dames 1 speelt in de landelijke hoofdklasse.
Dames 1 en 2 spelen op zaterdagavond, dames 2 na dames 1.
De jeugdteams spelen op de zondag.
We hopen het volgend seizoen weer in Zieuwent (tijdelijke Blaashal) te spelen, aangezien we dit jaar uit het Sourcy moesten vertrekken richting Groenlo.
Omdat de Blaashal in basis leeg is, (goals hebben we zelf nog, tijdens Corona aangeschaft om buiten te kunnen sporten) zullen er diverse attributen aangeschaft moeten worden. Dan kunnen we alle teams (met name de jeugd) van een goede training voorzien en we op het gewenste niveau kunnen blijven spellen en huidige leden betrokken blijven bij onze vereniging en niet gaan stoppen.
We krijgen via de gemeente een aantal 2e hands spullen, echter niet ieder gewenst attribuut is beschikbaar.
We hebben o.a. extra geflyerd in de omliggende kerkdorpen wat een hogere opkomst heeft opgeleverd