Wij zijn een speeltuinvereniging aan de rand van Vragender waar iedereen het gehele jaar welkom is om te spelen.
In onze speeltuin is 70% van de toestellen afgekeurd. Wij hebben heel veel geld nodig om er weer voor te zorgen dat erin onze speeltuin weer jarenlang met veel plezier gespeeld kan worden. We zijn hard bezig om zoveel mogelijk geld op te halen zodat wij dit plan kunnen realiseren. En iedereen weer veilig kan spelen.