Toneelvereniging Nieuw Leven brengt al sinds 1945 jong en oud samen om met plezier toneel te maken. Met een enthousiaste groep spelers en vrijwilligers staan we ieder jaar op de planken in Gebouw Emma te Ratum. Onze voorstellingen bestaan vooral uit kluchten en blijspelen. Niet alleen de spelers op het podium, maar ook iedereen achter de schermen draagt bij aan het succes van een voorstelling. Samen iets moois neerzetten, het publiek laten genieten en vooral plezier maken staan bij ons centraal.
We willen investeren in een modulair en herbruikbaar decor, zodat we flexibel en toekomstgericht kunnen blijven spelen. Om de jeugd enthousiast te houden is het natuurlijk leuk en inspirerend om te spelen in een modern en uitnodigend decor. Daarnaast willen we ons decor waar mogelijk ook beschikbaar stellen aan andere toneelverenigingen in de regio. Zo versterken we elkaar en dragen we bij aan de kwaliteit en continuïteit van het amateurtoneel.