Wij zijn een hele gezellige vereniging met veel liefde voor paarden en pony's. We organiseren echt hele leuke dingen als bixie's, dressuurconcoursen, verenigingslessen en meer!
We willen graag een nieuwe omheining omdat de huidige niet meer veilig is. Zelf sparen we ook en zetten we extra acties in om geld binnen te halen maar elke euro extra is heel erg welkom!