Wij zijn een oranjevereniging, en wij organiseren 1 keer per jaar een feestweek met kermis en een volleybal toernooi, st. maarten rondgang en intocht sinterklaas en verder organiseren wij iets voor de ouderen.
Het bestedingsdoel is 4 nieuwe velden voor volleybal inclusief netten en toebehoren zoals netten/ scoreborden/ linten voor de velden.