Wij zijn een leuke, gemoedelijke vereniging en treden jaarlijks op met een avondvullend stuk, dit is een blijspel of een klucht.
Onze "thuisbasis" is De Schutse in Leek.
Wij streven ernaar om de decorstukken zelf te maken, maar soms moet hierin toch flink geìnvesteerd worden. Het materiaal hiervoor moet aangeschaft worden.