SHOWKORPS DINDUA OLDEKERK

Showkorps D.I.N.D.U.A.-Oldekerk werd opgericht in 1959 en bestaat tegenwoordig uit de Oldstars en de Boom Boom Boys. De Oldstars maken enkele keren per jaar samen muziek, terwijl de Boom Boom Boys optreden bij (hard)loopevenementen zoals de Tocht om de Noord, de Marathon van Groningen en de 4 Mijl van Groningen. Ook zijn zij te horen tijdens lokale evenementen, waaronder de Avond4daagse en de 4 mei-herdenking. Kortom: al ruim 60 jaar muzikaal plezier in het Groningse Westerkwartier.

Ons doel

Met de bijdrage van Rabo ClubSupport willen de Boom Boom Boys investeren in nieuwe, casual jasjes voorzien van het logo van de Boom Boom Boys en een specialeffect-apparaat met voorgeprogrammeerde geluiden. Hiermee versterken we onze uitstraling én maken we onze optredens tijdens hardloopwedstrijden en andere evenementen nog aantrekkelijker en verrassender. Zo kunnen we publiek en deelnemers ook in de toekomst blijven enthousiasmeren met muziek en entertainment.

Versterken Lokale Leefomgeving

Vergelijkbare clubs

Ook wij gebruiken cookies

Rabobank gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website en app. Zo verzamelen wij en derde partijen (persoons)gegevens over je bezoek. Dit om jou een zo persoonlijk mogelijk aanbod te kunnen doen. Klik je op 'Accepteren' dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies en vergelijkbare technieken. Wil je dit niet? Klik dan op 'Weigeren'. We plaatsen dan slechts cookies die zorgen voor een goed werkende website en app.

Meer informatie over cookies of je keuze aanpassen?
 
Haal het meeste uit onze website, app én websites van derden, met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt gedeeld met Rabobank en derden die cookies plaatsen.
Haal het meeste uit onze website en app met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt alleen met Rabobank gedeeld.
Voor een goedwerkende website en app worden alleen functionele en analytische cookies geplaatst.