Showkorps D.I.N.D.U.A.-Oldekerk werd opgericht in 1959 en bestaat tegenwoordig uit de Oldstars en de Boom Boom Boys. De Oldstars maken enkele keren per jaar samen muziek, terwijl de Boom Boom Boys optreden bij (hard)loopevenementen zoals de Tocht om de Noord, de Marathon van Groningen en de 4 Mijl van Groningen. Ook zijn zij te horen tijdens lokale evenementen, waaronder de Avond4daagse en de 4 mei-herdenking. Kortom: al ruim 60 jaar muzikaal plezier in het Groningse Westerkwartier.
Met de bijdrage van Rabo ClubSupport willen de Boom Boom Boys investeren in nieuwe, casual jasjes voorzien van het logo van de Boom Boom Boys en een specialeffect-apparaat met voorgeprogrammeerde geluiden. Hiermee versterken we onze uitstraling én maken we onze optredens tijdens hardloopwedstrijden en andere evenementen nog aantrekkelijker en verrassender. Zo kunnen we publiek en deelnemers ook in de toekomst blijven enthousiasmeren met muziek en entertainment.