Wij fietsen met mensen die bv aan huis gebonden zijn. Via verzorgingshuizen is er vaak een mogelijkheid tot fietsen. Wij richten ons vooral op mensen dir dat niet kunnen en niet buiten kunnen zijn en fietsen.
We hebben niet genoeg inkomsten/donaties om de exploitatie rond te kunnen krijgen. Ook willen we graag iets terug doen voor de vrijwilligers als bedankje.