Wij zijn korfbalvereniging DWA/Argo, de gezelligste (korfbal)vereniging in de regio Noord-Groningen. Een vereniging waar al bijna 65 jaar zowel prestatiegericht als recreatief gekorfbald kan worden, in de leeftijd van 3 tot 80 jaar. Een club die professioneel georganiseerd is door inzet van vele vrijwilligers, waar de sport, maar ook de gezelligheid centraal staat.
Door het onweer en de storm tijdens ons kampweekend zijn onze tenten vernield. In 2027 willen we graag weer samen op kamp. Daarom hebben we extra steun nodig voor de aanschaf van nieuwe tenten, maar ook voor leuke sportmaterialen en de opleiding van onze trainers. Met uw stem helpt u niet alleen bij het vervangen van de tenten, maar investeert u ook in sport, beweging en plezier voor onze jeugd. Helpt u mee om onze jeugd te laten sporten, groeien en genieten van kamp?