In het hart van de Gemeente Noordenveld bevindt zich "de Dobbe", een bruisend centrum waar mensen samenkomen, verbinden en groeien.
Ons doel? Een vertrouwde, vaste waarde zijn voor jong en oud, en een plek bieden waar iedereen zich gezien en gewaardeerd voelt.
Wij organiseren elke tweede vrijdag van de maand 'Vrijdagmiddag Praot' met live muziek en elke derde zondag een muziekoptreden. Bestemmingsdoel: bandkosten dekkend te krijgen. Onze Stichting draait op vrijwilligers en met stijgende kosten van de muziek kunnen wij de genoemde evenementen niet meer dekkens krijgen
De bijdrage heeft mede bijgedragen dat wij financieel quite hebben gedraaid