Wij zijn het Oranje comité van Heeswijk-Dinther.
Elk jaar organiseren we met veel plezier en enthousiasme Koningsdag en de intocht van Sinterklaas.
Met de dodenherdenking helpen we ook elk jaar mee.
Afgelopen jaar hebben we onze tenten en versieringen een facelift gegeven. Dit jaar willen we de opklaptafels voor onze pannenkoeken-kraam vernieuwen.
We hebben dankzij deze donatie, met Koningsdag het plein met nieuwe versieringen kunnen optuigen.