ORANJECOMITÉ HEESWIJK-DINTHER

Wij zijn het Oranje comité van Heeswijk-Dinther.
Elk jaar organiseren we met veel plezier en enthousiasme Koningsdag en de intocht van Sinterklaas.
Met de dodenherdenking helpen we ook elk jaar mee.

Ons doel

Afgelopen jaar hebben we onze tenten en versieringen een facelift gegeven. Dit jaar willen we de opklaptafels voor onze pannenkoeken-kraam vernieuwen.

Versterken Lokale Leefomgeving

Vorig jaar

We hebben dankzij deze donatie, met Koningsdag het plein met nieuwe versieringen kunnen optuigen.

Doel behaald

Vergelijkbare clubs

Ook wij gebruiken cookies

Rabobank gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website en app. Zo verzamelen wij en derde partijen (persoons)gegevens over je bezoek. Dit om jou een zo persoonlijk mogelijk aanbod te kunnen doen. Klik je op 'Accepteren' dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies en vergelijkbare technieken. Wil je dit niet? Klik dan op 'Weigeren'. We plaatsen dan slechts cookies die zorgen voor een goed werkende website en app.

Meer informatie over cookies of je keuze aanpassen?
 
Haal het meeste uit onze website, app én websites van derden, met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt gedeeld met Rabobank en derden die cookies plaatsen.
Haal het meeste uit onze website en app met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt alleen met Rabobank gedeeld.
Voor een goedwerkende website en app worden alleen functionele en analytische cookies geplaatst.