Badmintonclub Argus is een actieve vereniging uit Heeswijk-Dinther, gezellig en toegankelijk voor zowel jong als oud. Ook belangstellenden van buiten Heeswijk-Dinther zijn van harte welkom bij ons.
We bieden trainingen en vrije speelmomenten op ieders niveau. Zowel met onze jeugd als senioren nemen we deel aan regionale competitiewedstrijden en toernooien.
Naast badminton organiseren we ieder jaar enkele leuke andere activiteiten om de binding tussen de leden onderling te versterken.
Met de bijdrage van Rabo clubsupport willen wij proberen meer ouderen en mensen met een beperking te stimuleren om in beweging te komen c.q. te blijven. Daartoe bieden wij de mogelijkheid om wekelijks, ongeacht wel of geen beperking, samen te badmintonnen. Via de zorgaanbieders en de seniorenverenigingen in Bernheze gaan wij dit onder de aandacht brengen om op die manier de doelgroep te benaderen en proberen te enthousiasmeren.
We investeerden in jeugdactiviteiten en promotie om de club lokaal bekender te maken, oa de 4 daagse