We zijn een carnavalsvereniging, die door onze liefde voor paarden, Los Caballos heet, dat ' de paarden' betekent. We zijn een vereniging met een groot hart voor mens en dier !!
We organiseren evenementen en willen evenementen organiseren om mensen bij elkaar te brengen. En het geven van steun aan 't dierenwelzijn !!