De Narrekap is een toneelvereniging in Best en bestaat al sinds 1975. Al een halve eeuw brengen we in Best met veel passie en plezier een grote verscheidenheid aan toneelstukken op de planken: van kluchten en blijspelen, via Shakespeare tot een speciaal geschreven stuk over BATA.
Graag willen we onze leden verder ontwikkelen in spel door middel van diverse spel lessen, zang lessen enz. Zodat onze producties een nog mooier eindresultaat behalen. Nieuwe leden en bestaande leden kunnen hiermee altijd ontwikkelen
Ongekend mooi jaar, een uitverkochte productie. alom een schitterend jubileum jaar.