Stichting Speeltuin De Viking exploiteert een omheinde openlucht speeltuin van bijna 6.000 m2 voor kinderen t/m 12 jaar. Daarmee wordt kinderen uit de gemeente Geldrop-Mierlo een plaats geboden om op een veilige manier buiten te spelen. De speeltuin is tijdens het seizoen gegarandeerd drie middagen per week geopend, ook tijdens vakantieperioden. Gedurende het hele seizoen worden minstens zes extra activiteiten georganiseerd.
Dit jaar hebben we uitgeroepen tot hét jaar van inclusie. Een jaar waarin we meer willen betekenen voor onze inclusieve bezoekers. Want ieder kind verdient het om te kunnen spelen, ontdekken en plezier te maken, samen met andere kinderen, ongeacht een beperking. Onze volgende grote droom is de aanleg van een waterspraypark: een plek waar kinderen met en zonder beperking op warme dagen samen kunnen spetteren, lachen en spelen. Daarnaast moeten onze inclusie faciliteiten gemoderniseerd worden.