NORDIC WALKING VERENIGING GROESBEEK

Wij zijn een Nordic Walking Vereniging. Leden kunnen bij ons 4 keer per week in groepen lopen onder begeleiding van een wandelbegeleider. Meestal lopen we in die groepen, basis, midden en snel. We lopen 1,5 uur per keer. Onze club bestaat al sinds 2007. Een groot deel van onze leden zijn al actief sinds de oprichting.

Ons doel

Door ziekte en ouderdom krimpt ons vrijwilligerbestand (o.a. de wandelbegeleiders. We willen gaan proberen dit bestand uit t3 bereiden middels pers, regio-omroep e.d.

Versterken Lokale Leefomgeving

Vergelijkbare clubs

Ook wij gebruiken cookies

Rabobank gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website en app. Zo verzamelen wij en derde partijen (persoons)gegevens over je bezoek. Dit om jou een zo persoonlijk mogelijk aanbod te kunnen doen. Klik je op 'Accepteren' dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies en vergelijkbare technieken. Wil je dit niet? Klik dan op 'Weigeren'. We plaatsen dan slechts cookies die zorgen voor een goed werkende website en app.

Meer informatie over cookies of je keuze aanpassen?
 
Haal het meeste uit onze website, app én websites van derden, met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt gedeeld met Rabobank en derden die cookies plaatsen.
Haal het meeste uit onze website en app met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt alleen met Rabobank gedeeld.
Voor een goedwerkende website en app worden alleen functionele en analytische cookies geplaatst.