Wij zijn een Nordic Walking Vereniging. Leden kunnen bij ons 4 keer per week in groepen lopen onder begeleiding van een wandelbegeleider. Meestal lopen we in die groepen, basis, midden en snel. We lopen 1,5 uur per keer. Onze club bestaat al sinds 2007. Een groot deel van onze leden zijn al actief sinds de oprichting.
Door ziekte en ouderdom krimpt ons vrijwilligerbestand (o.a. de wandelbegeleiders. We willen gaan proberen dit bestand uit t3 bereiden middels pers, regio-omroep e.d.