Het Sinterklaascomité Nijmegen Noord en Lent verzorgt ieder jaar de intocht aan de Lentse Warande en school- en verenigingsbezoeken in Nijmegen Noord en Lent. Dit wordt gedaan door een team van zo'n 40 vrijwilligers en allemaal om het Sinterklaasfeest ongelofelijk leuk te maken voor de kinderen. Hiervoor is geld nodig voor de aanschaf en huur van materialen. Zo wordt er muziek geregeld bij de intocht en heerlijke strooigoed uitgedeeld. Ieder jaar komen er zo'n 3000 mensen naar de intocht.
Steun het Sinterklaascomité Nijmegen Noord en Lent! Elk jaar groeit onze regio en daarmee ook de intocht van Sinterklaas. Steeds meer kinderen kijken vol verwachting uit naar de aankomst van de Sint en zijn Pieten. Om iedereen een onvergetelijk feest te bezorgen met onze 40 vrijwilligers, hebben we jouw stem hard nodig! Met het geld huren we onder andere een professionele geluidsinstallatie, schaffen we vrolijke Pietenpakken aan en zorgen we voor genoeg strooigoed en feestelijke aankleding.