Wij zijn een dorpsfanfare en bestaan al sinds 1919. Samen maken we muziek voor jong en oud. We geven grootse themaconcerten, doen mee aan concoursen in de 1e divisie en spelen bij dorpsactiviteiten. Bijvoorbeeld op Koningsdag en bij schuttersactiviteiten.
Iedereen is welkom om bij ons te spelen en al het moois wat samen muziek maken heeft te bieden. Onder kundige leiding van onze dirigent Joop Nijholt combineren wij gezelligheid met het beste uit onszelf halen. Kom gerust eens luisteren!
Om onze vereniging zichtbaar en modern te houden, willen we investeren in nieuwe duurzame kleding. Deze kan door onze leden gedragen worden tijdens het opbouwen en afbreken van concerten, bij het ophalen van oud-papier of gewoon omdat ze lekker zitten! Met het geld ontwerpen en produceren we verschillende items die met trots gedragen kunnen worden.
Daarnaast willen we investeren in het uitbreiden en vernieuwen van onze website, zodat we herkenbaar en toegankelijk blijven.
Heel veel dank!
Het concours is geslaagd met een mooi resultaat! We trokken nieuwe leden aan en er is nieuwe muziek!