Groesbeekse Boys is een voetbalvereniging die de slogan 'Meer dan voetbal alleen' hanteert. Natuurlijk is voetbal belangrijk maar Groesbeekse Boys wil met haar sportpark voor alle inwoners van Groesbeek-Breedeweg een centrale ontmoetingsplek zijn. We besteden daarom veel aandacht aan het organiseren van activiteiten voor jong en oud, leden en niet leden en stellen onze accommodatie graag beschikbaar aan anderen om er ook gebruik van te maken.
Onze kantine is een plek waar we graag samenkomen. Waar wedstrijden worden nabesproken, successen worden gevierd, activiteiten worden georganiseerd en vriendschappen ontstaan. Om ervoor te zorgen dat onze kantine, na de grote renovatie die nu gaande is, weer een gezellige ontmoetingsplek voor leden en bezoekers wordt hebben we steun nodig. Met de opbrengst van Rabo ClubSupport schaffen we nieuwe meubels, verlichting en een muziekinstallatie aan. Wij hopen daarom ook op uw steun!