Wij zijn een muziekvereniging, bestaande uit een fanfare orkest, slagwerkgroep en jeugd/leerlingen orkest. Wij zijn actief in Amerongen e.o. Treden meerdere keren per jaar op, zoals met een kerstconcert en zomeravondconcerten.
Ons jeugd/leerlingenorkest groeit! Dit willen we graag zo houden en willen het geld graag besteden aan het betaalbaar houden van de muzieklessen en het samenspelen.