Stichting Met je hart laat ouderen die zich eenzaam voelen weer genieten. Van mooie momenten én van nieuwe vriendschappen. Dat doen we door
ouderen uit dezelfde wijk structureel (elke maand) uit te nodigen in een eetgelegenheid om samen aan tafel te gaan, want samen eten verbindt. Iedere keer een waardevol moment om naar uit te kijken en van na te genieten.
Stichting Met je hart Zeist organiseert iedere maand ontmoetingen bij de horeca in Zeist. Vrijwilligers halen de ouderen op en brengen hen weer naar huis. Door ouderen samen te brengen in de lokale horeca, helpen onze vrijwilligers eenzaamheid van ouderen te verzachten.