Wij zijn een enthousiaste vereniging, opgericht in 1984, met ongeveer 105 leden. Plezier staat bij ons voor op.
Wij hebben een knusse kantine met een overdekt terras incl. terrasverwarming. Verder zijn wij zoveel mogelijk duurzaam bezig met o.a. ledverlichting en een warmtepompboiler.
Bij het aanleggen van onze nieuwe banen is ook een nieuw terras aangelegd aan de andere kant van ons clubgebouw. Hiermee creƫren wij extra zit ruimte, zodat iedereen de wedstrijden goed kan aanschouwen. Dit terrasgedeelte moet nog worden voorzien van zitgelegenheid. Voor het bestaande terras willen wij een glazen schuifwand om in de koude maanden er toch warm bij te zitten.