Er waait een frisse wind door Wijkvereniging de Zwetser! Ons nieuwe bestuur wil bewoners uit de Zwette, de Noordoosthoek, de Loten en Harinxmaland in Sneek samenbrengen. We gaan leuke activiteiten organiseren voor jong en oud.
Ons wijkgebouw in de Zwetteschool wordt een plek waar iedereen welkom is en zich thuis voelt. Samen zorgen we voor een gezellige buurt waarin we elkaar kennen en helpen.
Met uw stem helpt u ons om een gevarieerd activiteitenprogramma op te zetten in de buurt. Voor de jeugd organiseren we onder andere kinderdisco's, bingo's en creatieve middagen. Voor ouderen plannen we gezellige koffieochtenden en bijeenkomsten met interessante sprekers. De bijdrage van Rabo ClubSupport wordt volledig gebruikt voor het organiseren und uitvoeren van deze activiteiten.
Stem op ons voor een actieve en betrokken buurt!