Onze postzegelvereniging is nog zeer actief! Maandelijks komen toch een 25 tal verzamelaars op onze clubavond. een groot aantal leden maakt ook gebruik van de rondzenddienst. 2 x per jaar organiseren wij een beurs, resp. in Hoogenweg/Hardenberg en Steenwijksmoer/Coevorden.
Het Maandblad Filatelie komt elke maand, naast ons eigen clubblad Phila-Info bij al onze leden in de bus. Zo blijven ook de wat oudere leden zeer betrokken bij onze club.
aanschaf beamer voor het projecteren op scherm van de nieuwste postzegeluitgiften. ook kunne wij dan voorbeelden van verschillende wijzen van themaverzamelingen, denk aan sport, landkaarten, dieren, en zegels van de natuur.