DE ONTZETTING

De Ontzetting is hét studentenharmonieorkest van Wageningen. Met een diverse groep van meer dan 60 muzikanten oefenen we de leukste muziek tijdens onze wekelijkse repetities, gaan we soms gezellig wat drinken, en organiseren we grote én kleine concerten voor iedereen. Dit allemaal zou niet mogelijk zijn geweest als wij niet konden rekenen op de inzet van onze enthousiaste leden. Deze zomer gaan we op tournee, en wel naar Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Italië, eindigend op het WMC in Kerkrade!

Ons doel

Om onze grote concerten dit jaar mogelijk te maken zetten we financieel alle zeilen bij, en uiteraard kunnen we een steuntje in de rug goed gebruiken! In 2026 hebben we niet alleen concerten in de Junushoff, Cultura en de WUR campus, maar ook in het buitenland tijdens onze tournee. Dit vergt de nodige organisatie van het bestuur en commissies, denk aan de zaalhuur, het regelen van gastspelers, het huren van instrumenten en vervoer. Natuurlijk heeft iedere muzikant baat bij een gesmeerd concert!

Versterken Lokale Leefomgeving

Vergelijkbare clubs

Ook wij gebruiken cookies

Rabobank gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website en app. Zo verzamelen wij en derde partijen (persoons)gegevens over je bezoek. Dit om jou een zo persoonlijk mogelijk aanbod te kunnen doen. Klik je op 'Accepteren' dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies en vergelijkbare technieken. Wil je dit niet? Klik dan op 'Weigeren'. We plaatsen dan slechts cookies die zorgen voor een goed werkende website en app.

Meer informatie over cookies of je keuze aanpassen?
 
Haal het meeste uit onze website, app én websites van derden, met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt gedeeld met Rabobank en derden die cookies plaatsen.
Haal het meeste uit onze website en app met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt alleen met Rabobank gedeeld.
Voor een goedwerkende website en app worden alleen functionele en analytische cookies geplaatst.