Badmintonclub Venray is in maart 1975 opgericht en vierde, in 2025 haar 50-jarig bestaan.
Het is de eerste en nog steeds enige badmintonvereniging in de gemeente Venray die aangesloten is bij de nationale bond, Badminton Nederland. Het ledenbestand telt momenteel ongeveer 70 volwassen leden. Er wordt recreatief en competitief gebadmintond.
De bijdrage wordt ingezet voor een ledenwervingscampagne voor onze badmintonvereniging. We organiseren proeflessen en kennismakingsactiviteiten, ontwikkelen promotiemateriaal en vergroten onze zichtbaarheid via lokale media en sociale kanalen. Ons doel is om meer leden aan te trekken en zo de continuïteit en maatschappelijke waarde van de vereniging te versterken.