Wij zijn een Club waar mensen vanaf 55 jaar welkom zijn om te luisteren naar sprekers, gezellig samen te zijn, spelletjes te doen of op excursie te gaan.
Elke 14 dagen komen we bij elkaar voor een gezellige en vooral sociale middag samen zijn.
Om dit soort middagen te kunnen blijven organiseren met sprekers, uitjes, af en toe een gezamenlijke maaltijd of muziek (denk aan Kerst ) etc. hebben wij geld nodig!