Reclaim is een interkerkelijk Gospelkoor.
De leden komen iedere week uit verschillende woonplaatsen om hard te oefenen op de Nederlands- en Engelstalige gospels en koorarrangementen. Naast de grote liefde om zingend van ons geloof te getuigen is het koor ook een heerlijke, gezellige groep enthousiaste mensen die al menige workshop en gezellige activiteit met elkaar heeft beleefd.
In 2027 bestaat ions koor 35 jaar. Dit willen we graag vieren met een muzikaal evenement en een externe workshopdag voor de leden