Wij zijn een vereniging met ongeveer 46 leden. Deze leden kunnen elke woensdag- en vrijdagavond schieten op de club, vanaf 20:00 uur.
Als club willen wij graag het oude dak vernieuwen en asbestvrij maken. Dit willen wij doen omdat er nu woningen om het gebouw heen gebouwd zijn. Tevens door het dak te isoleren willen wij het gebouw verduurzamen.